måndag 18 maj 2015

Drar ihop sig till arbetsvecka..kolla min packning!!!!

Det är en del som skall uträttas innan man igen skall vara borta en hel vecka.Jihaa...sängarna är köpta.
Kan knappast hålla mig i skinne som jag vill fixa deras rum....oj vilka visioner jag har och mera ideer kommer det hela tiden.Blir nog bra bara det blir färdigt!!!
Sen har jag packat arbetskassen och vet ni vad...känns ju för fasen som jag är på väg till Wien istället för att fara på jobb.
Kolla bilderna så förstår ni varför.....jag har ju hela kassen full med blå/vitt ,min esc paljett flaggklänningoch alla mina ESC flaggor som jag köper i varje land jag besöker ,en flagga hör egentligen inte dit ,det är Island för där har jag aldrig sett eurovisionen.Men fick den av en esckompis då jag var och såg på eurovison.. tror det var då jag var i Norge!Så därför får den vara med i min flagg samling.
Mina esclistor är ner packade,datan ner packad så jag kan höra på alla esclåtar....vet ni vad ..jag börjar bli orolig hur fan jag skall hinna jobba den här veckan då det är ESC veckan.
Det kommer vara esc party hela veckan i min hytt och lovar att jag kommer uppdatera er med bilder....to be continue!!!
Passligt Ikea väder!!
 
Måste kolla noga att alla numror kommer med så att man inte far hem utan 2:an
 
Skojig  matta med ledlight  åt kidzen på löytönurkka..men den var rätt så sliten..så den fick bli där!!
 
Tur att man har en "Gröna faran" bil så man får allt smidigt hem.
 
 
Denna esc halsduk har jag vunnit på en esctävling.
 
Alla flaggor med ..det hör till eurovisionen..
 
...och så skall det vara blå/vitt bling bling!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar