onsdag 13 maj 2015

Får man svära?Jag bara måste säga...S*t*n!!!

Sorry men jag bara måste ropa ut min ilska över detta finska trista,deppiga,kalla,ruggiga....SKITVÄDER!!!
Det är ju nu det skall vara härligt varmt vårväder då man får börja plocka fram alla sina härliga sommar kläder och kasta alla tjocka vinter paltor in i skåpet....men siddu nej.
Till på köpet har vi fört alla vinter kläder till min pappas hus (utrymmesbrist hos oss) så nu får man gå här och hacka tänder med sina vår och sommarkläder.Fyyy faaaan!!
Men men men.... resespargrisen matas flitigt...och om ca 6 1/2 månad skiter jag fullt i det finska vädret ...då kan det fast regna småspik om det vill .Då flyr jag och min man landet för att på tumis åka och tanka sååååå mycket  SOL och VÄRME att vi klarar oss ett litet tag igen....skulle ju fast fly redan i morgon!!!
Kommer inte ännu att säga vart vi åker...men lägger med en del googlade bilder och stället finns med på en bild dit vi kommer att fly.Tror en del vet vart vi åker...men ni som inte vet får gissa hur mycket ni vill.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar