torsdag 14 maj 2015

Min äldsta mode docka!!

Nu skall jag presentera min äldsta tjej...sen har jag presenterat alla mina 3  härliga kidz.
Här kommer det lite bilder som hon själv gokänt att jag får publicera.
Som ni ser så går hon nog i mina fotspår...gillar kläder,sminka sig,fixa håret osv.Som ni kan se på fotona så byter hon rätt ofta stil.
Hon har ända sen liten tyckt om kläder och fixa håret....trodde nästan att hon skulle bli frisör som jag men istället blev hon servitris.
Hon har redan flugit ur boet för länge sen och bor nu tillsammans med sin pojkvän.
Så går åren och snart har man dom yngsta också utflygna från boet....för många är det säkert en stor omställning då barnen börjar röra på sig och hitta sina egna platser i livet.För mig har det inte varit problem och kommer säkert heller inte att vara när dom yngre flyttar för jag och M har redan så mycket planer då kidzen inte mera bor hemma att tiden kommer i alla fall inte att bli lång för oss.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar