söndag 10 maj 2015

Färgspektakel.

Helt otroligt hur irriterande det är då nätet inte fungerar som det skall här ombord....först nu börjar jag få kontakt med alla där ute i cybervärlden.Mina inlägg i bloggen har legat efter just pga att nätet inte funkkat.Jihaaa nu får jag äntligen ut mina inlägg och foton på bloggen igen.
Nu vill jag visa vilket fint färgspektakel jag fotade härom kvällen...helt otroligt fina färger på himlen.                                                                                                                  Det är alltid lika spännande på morgonen då man skall på jobb då man får se vilka färgeffekter morgonen erbjuder,nu börjar jag jobba 6.00 på morgonen så nu har då solen redan s tigit ganska högt ...men då jag började kl 5.00 så började solen just stiga upp så där passligt för att erbjuda sådana otroligt fina färger på himlen.
Sen på kvällen är det lika spännande att vänta på solnedgången som kan vara helt otroligt super fin...dessa foton är som sagt från solnedgång i Åbo skärgård.
 
 
 
 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar