torsdag 7 maj 2015

Kunde inte motstå Sundeck på 12:an.

Super fint väder....man kan ju inte gå och lägga sig då man har ett par timmar paus nu på dagen.Brukar  vanligtvis ta mig en liten tupplur men nu for jag direkt ut och tanka friskluft och sol....helt otrolig fin skärgård vi har som man aldrig blir trött på.
Min stora dröm är ju att jag i framtiden kunna bo utomlands i alla fall vintertid.....men tror nog att man sommartid vill spendera någon månad i Finland och njuta av skärgården.Är uppvuxen på landet vid havet och hela mitt liv varit mycket på sjön så man är nog lite beroende av havet!
Så nu allihop....njut till 100% av denna årstid för den är alltför snabbt över.
Själv skall jag inte ha semester i sommar så jag får ju hoppas vädret är toppen på mina lediga veckor så jag får njuta av solen och värmen.






Det är lugnt ute på deck!
Jag och min dejt ;)
Slurps!!



Flaggan i topp!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar