tisdag 5 maj 2015

Jag är ägare till ett....

....ABBA memory spel!!!Känner mig så otroligt lycklig...att kunna utvidga min Abba samling med ett spel.Tack Laila för att du var snäll och fixade ett sådant spel åt mig.Nu fan skall det spelas då jag om ca en vecka åker hem på ledigt....Abba för hela slanten.
Gillar att spela ..synd att det nuförtiden blir så lite att sitta och spela med vänner och familj.Alla har sitt och vardags tempot är ganska så hektiskt.
Men nu skall jag ordna en familje spelkväll  då jag åker hem och vad jag längtar.Ett av mina favvo spel  är Afrikas stjärna sen gillar jag Kimble och riktigt vanligt kortspel.
Så nu alla Abba vänner ...välkomna på spelkväll till mig/oss!!
 
Detta spel tröttnar jag aldrig på :)
 
Också ett av mina favorit spel...enkelt och roligt!
 
 
Nu har jag ett sådant spel...jihaaa!!!
 
Detta var i min hytt då jag kom på jobb...Tuuusen tack Laila :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar