fredag 1 maj 2015

Shopping i Citymarket!!!

Allt ordnade sig till slut....vi kom lyckligt iväg till Citymarket med vår "Gröna fara" som jag brukar kalla vår paket bil och maten + allt annat  som hör vappen till fick vi handlat och sen var det bara att köra hemåt för att fixa till lite ätbart inför kvällen och pynta.
M  skulle jobba natt så det var kidzen och jag som skulle mysa här hemma...och sen fick vi besök av min kusin (roligt)...så det blev en lugn och skön hemmakväll ...me go mat och Coca cola.Så idag har man vaknat pigg och kry utan att huvudet värker ..härligt!!
Min karl berättade att i centrum hade det nog varit full rulians...långa köer till krogarna,sen skall du där inne köa vid bardisken...sen skall du på hemvägen köa att du får i dig en typ hamburgare och sen ännu stå och köa på taxi....nej tack  det så skönt att vara i hemmets lugna vrå.
Hoppas ni alla vappen firare hade en rolig kväll igår och en del kanske fortsätter firande idag ännu...oberoende vad ni gör så ska ni ha det bra!!!
 
 
 
Enkelt sätt att laga munkkar ;)
 
I Cittari säljer dom också Påskmusar...hahha tryckfel på skylten ;)
 
 
 
Hade lite bråttom så  jag tappade hela hallonburken..ups!!
 
Bra åtgång på chips hyllorna!!
 
"Gröna faran!!
 
Nam..kall mjölk+ isbitar :)
 
Älskar denna färgkombination <3
 
Roligt namn :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar