tisdag 19 maj 2015

Älskar man ESC så älskar man!!!

Nu är jag då i mitt andra "hem" (hytten) och jag lovar att är man en sådan esc fantast som jag så kan man fira eurovisionsveckan var som helst...bästa stämningen skulle jag fått i Wien och se allt live...men lovar att jag kommer ha stämningen på top i min hytt i morron kl 22...hoppas mina grannar kan sova då det ljuder eurovisonslåtar och jubel från mitt "hem".
Antagligen kommer jag att fira ensam...men ingen blir på utsidan om man knackar på hyttdörren... alla som vill är välkomna!!
Här börjar vara så super mysigt med alla flaggor och dekorationer!!
I morron och torsdag tror jag att jag har något smått och gott då jag ser på esc semi1....men lovar att på lördag är det nog chips,godis och Coca cola som gäller då det är  ESC final 2015!Har ju nära och handla ( två våningar upp till  tax free).
Lovar att ni skall få se massor med bilder  från min eurovisions vecka härifrån Viking Grace....bara öppna bloggen mellan varven så håller jag er som är intresserade uppdaterade hur mina favoriter ser ut,hur läget är inför final osv.
            ******Let´s the party begin ...EUROVISION SONG CONTEST 2015****
Hela veckan är det fullt av eurovisions överraskningar :)
 
Jepp...jag skall glittra och glimma hela veckan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar