lördag 16 maj 2015

Välkommen in och kika i "Lissun kisastudio" !!

Jag är absolut så Usa freak som ni läser i bloggen ....visst håller jag på Finland i många sammanhang.Men när nu finnarna inte kom vidare i VM ishockey och Usa har möjlighet att gå till final så visst tusan håller jag på USA!!!


"Lissun kisastudio"lyser i jenkkifärger och jag myyser i soffhörnen.                         Båda lagen spelar bra men hoppas att Ryssarna hamnar hem.Vi sitter här hemma och och säger att nångång skall vi åka och se VM live...när det som sagt blir av vet vi inte men hoppas som sagt nångång.Kanske jag måste dra igång en resa och så pyser vi en hel bunt  finnar dit och ropa och skrika....jag är väl den första som blir utfrysen av gänge då jag kommer släpande på jenkki flaggan....men inte oroliga nog tar jag också hela finska utstyrseln med sen då det blir aktuellt med en ishockey resa.
                               **Go USA GO**











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar